۴۱ هزار و ۴۲۴ داوطلبان گروه تجربی در استان فارس امروز با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۹۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 02 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری امسال با حضور ۸۹ هزار و ۴۲۸ داوطلب در ۳۶ شهرستان استان فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از چهارشنبه ۹ تیر آغاز شده است و تا شنبه ۱۲ تیر ادامه دارد.

علیرضا افشاری‌فر با بیان اینکه آزمون گروه هنر چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه علوم ریاضی و انسانی صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر برگزار شده است، افزود: امروز هم آزمون داوطلبان گروه تجربی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آزمون گروه زبان صبح شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در فارس گفت: از جمع کل داوطلبان کنکور امسال در فارس، ۴۱ هزار و ۴۲۴ نفر در گروه تجربی، ۸۷۳۴ هزار نفر در گروه ریاضی، ۲۱ هزار و ۲۸۷ نفر در گروه علوم انسانی، ۷۶۱۳ نفر در گروه هنر و ۱۰ هزار و۳۷۰ نفر در گروه زبان ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افرادی که در زمان برگزاری آزمون‌ها مشکوک به بیماری کرونا باشند نیز به محیط‌های اختصاصی در نظر گرفته شده هدایت می‌شوند و در مکانی جداگانه آزمون خواهند داد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس گفت: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار