مدافع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: بازی سختی با تیم منسجم و پرقدرت هوادار تهران داریم اما این تیم را شکست می‌دهیم و به طرفداران تیم هدیه می‌کنیم.
کد خبر: ۹۷۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد قنبری در مصاحبه گفت: : از نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی آگاه هستیم و برای بازی با تیم هوادار، تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم و می کوشیم با شکست این تیم همچنان مدعی صعود به لیگ برتر باشیم و به انتظار هشت ساله فارسی ها پایان دهیم.

وی می گوید: حدود ۶ سال است که سابقه بازی هم در لیگ برتر و هم دسته یک با تیم های پدیده مشهد و گل ریحان البرز دارم اما تیمی به این سالمی و همدلی همچون تیم فجر ندیدم.

اسناسنامه لیگ یک تغییر کند

این بازیکن تیم فجر با انتقاد از اساسنامه لیگ دسته یک گفت: حضور ۱۸ تیم و انجام ۳۴ بازی مسابقات را بسیار سخت و فرسایشی کرده است و عدالت نیست که در پایان تنها ۲ تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.

وی تاکید کرد: باید فدراسیون فوتبال سهمیه صعود تیم های دسته یک افزایش دهد و حداقل با جای ۲ تیم، نیم سهیمه دیگر را در نظربگیرد و تیم سوم جدول لیگ یک دریک بازی رفت و برگشت با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی کند و تیم برنده راهی لیگ برتر شود که اگر اینگونه شود انگیزه تیم های لیگ دسته یک به مراتب بهتر و کیفیت بازی ها هم بالاتر می رود.

قنبری گفت: چگونه است که از لیگ یک، سه تیم آخر جدول سقوط می کند اما در بالای جدول فقط ۲تیم حق صعود دارند که باید تجدید نظر شود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ آزادگان یکشنبه ۱۳ تیرماه در تهران به مصاف تیم صدرنشین هوادار این شهر می رود.

جدول رده بندی

در پایان هفته سی و یکم ، تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند و تیم فجر شهید سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت تا سایه تیم چوکا تالش را پست سر خود داشته باشد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۳ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار