سهرابی گفت: ساخت سریال های «حضرت احمد ابن موسی (ع)» و شهید «دوران» نیز در آینده نزدیک در صدا و سیمای مرکز فارس کلید می خورد.
کد خبر: ۹۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  «سید تقی سهرابی»،  در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس در ارزیابی عملکرد سالانه موفق به کسب مقام‌ های برتر شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: صدا و سیمای مرکز فارساز زمان شیوع کرونا تاکنون با کادر درمان برای آگاهی دادن و پیشگیری از شیوع بیماری همراه و همدل بود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته تلاش شد، مشکلات و ظرفیت ‌ها در قالب گزارش‌ های مختلف در شبکه‌های ملی به نمایش درآید که برخی گزارش‌ها مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب و رئیس سابق دستگاه قضایی نیز قرار گرفت.

سهرابی تاکید کرد: پوشش برنامه‌ های انتخابات و دهه کرامت با همراهی و همدلی با حوزه ‌های علمیه به عنوان پایگاه بزرگ دینی انجام دشه است و بررسی کم آبی، بیکاری، تورم و تزریق نشاط و امید به جامعه در دستور کار صدا و سیمای مرکز فارس است.

وی از بهره برداری طرح های جدید در مرکز فارس خبر داد و گفت: به زودی ۳۵۰ طرح در مرکز فارس به بهره برداری خواهد رسید و ساخت سریال های «حضرت احمد ابن موسی (ع)» و شهید «دوران» نیز در آینده نزدیک در صدا و سیمای مرکز فارس کلید می خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار