فرمانده انتظامی استان از كشف يك محموله قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال از يك دستگاه خودروي كاميون با بار كاه در عمليات پليس در شهرستان دليجان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشريح اين خبر بيان داشت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.

وي اظهار داشت: سرانجام تيمي از مأموران انتظامي شهرستان دلیجان، در يكي از محورهاي مواصلاتي این شهرستان، خودروی مورد نظر را كه به مقصد تهران در حال تردد بود، شناسایی و متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: در بازجويي هاي مقدماتي راننده خودرو مدعي بود بار خودرو، کاه می باشد که با بررسي دقيق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد، خودروی مذکور حامل كالاي قاچاق و راننده آن از پوشش کاه، برای فریب مأموران و قانونی نشان دادن، حمل کالاهای قاچاق بهره می برده است.

سردار مفخمی با اشاره به پيگيري عملياتي پليس و توقیف يك دستگاه وانت كه با راننده خودروي كاميون همكاري داشت، افزود:‌ در اين عمليات200 طاقه پارچه، 6 کارتن حلَال صنعتی، 100 کارتن چای، 92 کارتن دمنوش، 19 کارت عدسی عینک، 36 کارتن عدسی دوربین و 20 کیلو کنسانتره خوراکي اسب کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش 15ميليارد ريالی این محموله در ارزيابي کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: دو متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار