فرماندار شهرستان لامرد گفت: بودجه امسال اعتبارات این شهرستان ۳۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسین شبانی‌نژاد فرماندار شهرستان لامرد در جمع بخشداران و مدیران اجرایی شهرستان لامرد گفت: اعتبارات شهرستان لامرد در سر فصل های نفت و گاز ۲۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، در بخش استانی ۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و در بخش توازن ۱۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

او افزود: کل اعتبار شهرستان لامرد در کمیته برنامه ریزی۱۴۰۰، چهل و شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به پارسال ۳۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شبانی نژاد گفت: این اعتبارات بر اساس نیاز و اولویت در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار می‌گیرد و مدیران اجرایی باید نسبت به فرایند موافقت نامه و انتخاب پیمانکاران دقت کنند تا اعتبارات شهرستانی در مرکز استان بلوکه نشود.

او همچنین با اشاره به انتخابات پرشور ۲۸ خردادماه امسال و حضور ۷۴درصدی لامردی ها پای صندوق های رای، گفت: منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا از فرصتی که نظام اسلامی با رای مردم برای انها ایجاد کرده است استفاده کنند تا زمینه خدمت رسانی بیشتر برای مردم فراهم شود.

شبانی نژاد همچنین با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان لامرد به لحاظ شیوع کرونا، گفت: همکاری خوب مردم و مسئولان در هفته گذشته که با تعطیلی هفت روزه اصناف در شهرستان همراه بود، موجب شد تا جامعه متوجه خطر جدی کرونا در شهرستان بشود که امیدواریم همشهریان عزیز نیز با برگزار نکردن تجمعات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این راستا همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار