حجت الاسلام احمدی گفت: برای دهه امامت و ولایت سال جاری در استان فارس تعداد 810 برنامه با 22 محور در نظر گرفته شده است که نمونه آن برگزاری دوره 10 روزه تخصصی غدیر شناسی با حضور استاد «شفیعی شاهرودی» به صورت مجازی و حضوری است.
کد خبر: ۹۷۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «وحید احمدی» امروز (دوشنبه 14 تیر) در شورای قرآن و عترت استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره شعر بین المللی غدیر در شیراز مستقر خواهد شد و هماهنگی های آن با مسئولین ارشد بنیاد غدیر کشور انجام شده است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان فارس با یادآوری این مطلب که طرح «یکشنبه های علوی» در مساجد برگزار شده و تحت عنوان «سفیران غدیر» کار را آغاز کردند، افزود:‌ 10 پایگاه «یکشنبه های علوی» و تفسیر نهج البلاغه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شعر ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می شود، اظهار کرد: دوره تخصصی آموزشی ویژه 162 نفر از فرهنگیان برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه کارگروه کارآفرینی ویژه برنامه هایی در حوزه صنعت برگزار خواهد کرد، اضافه کرد: کارگروه فضای مجازی سال گذشته کتاب «آیات ولایت در قرآن» را بر روی فضای مجازی قرار داد که 9 هزار و 800 نفر دانلود کردند و به 114 نفر جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به فعالیت های کارگروه کودک و نوجوان برای مهدهای کودک و کارگروه زنان و خانواده برای بانوان، هم گفت: برای دهه امامت و ولایت سال جاری در استان فارس تعداد 810 برنامه با 22 محور در نظر گرفته شده است که نمونه آن برگزاری دوره 10 روزه تخصصی غدیر شناسی با حضور استاد «شفیعی شاهرودی» به صورت مجازی و حضوری است.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: در این دهه فرخنده نمایشگاه غدیرشناسی در قالب 22 تابلو غدیر شناسی برپا می شود که این تابلوها دوره عمومی غدیرشناسی محسوب می شوند، افزود: اجرای مسابقه خطابه غدیر، توزیع 300 هزار پُرس غذای گرم برای مناطق محروم و برپایی 14 ازدواج آسان توسط خیرین از دیگر برنامه های این ایام است و سال گذشته هم همین تعداد ازدواج آسان توسط خیرین در این دهه انجام شد و در این دهه مبارک هم بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

برچسب ها: برنامه ، دهه ولایت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار