فرمانده انتظامي استان از کشف 94 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و پاور قاچاق به ارزش 24 ميليارد و 800 ميليون ريال در شهرستان "كازرون" خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 06 July 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار "رهام‌بخش حبيبي" اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي "كازرون" با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي در يك شركت اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز قاچاق می‌کند كه بلافاصله بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران به همراه نماينده اداره برق ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان‌ موفق شدند 94 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و پاور قاچاق را کشف كنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص يك نفر براي سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائی شد، تصريح كرد: کارشناسان ارزش ماینرهای كشف شده را 24 میلیارد و 800 ميليون ریال برآورد كردند.

سردار "حبيبي" با بیان اینکه برخورد با افرادی که اقدام به استفاده غیر قانونی از اینگونه دستگاه‌ها می‌کنند با جدیت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از این موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن اقدامات قانونی انجام شود.

برچسب ها: ماینر ، قاچاق ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار