معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از شرکت توزیع و برق منطقه‌ای گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت نوسان برق به تولیدی ها اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 07 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» ، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان تهران که با موضوع بررسی قطعی برق واحدهای تولیدی و با حضور دین پرست، معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و واحدهای تولیدی برگزار شد، بازدیدها و حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌ها در واحدهای تولیدی را عامل مؤثری در رفع مشکلات این واحدهای تولیدی دانست و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در امتداد بازدیدها رفع شده است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به تمهیدات مناسبی که برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب کرده است که بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان شهریور ماه تمام اجرائیه‌های خود را علیه واحدهای تولیدی توقیف کرده و در این مدت با تعامل لازم مشکلات برطرف شود.

عسگری در ادامه گفت: عزم مدیران در ستاد تسهیل استان بر این است که امسال هم مثل سال گذشته هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و علاوه بر ۳۲۴ واحد تولیدی راکدی که در طول سال گذشته به مدار تولید بازگشته اند واحدهای تولیدی راکد دیگری نیز در سال جدید به مدار تولید باز گردند.

وی موضوع قطع و نوسان برق را از دیگر مسائل مهم روز تولید کنندگان دانست و ضمن انتقاد از شرکت توزیع و برق منطقه‌ای عنوان داشت: انتظار می‌رود تصمیمات و تمهیدات بهتری برای جلوگیری از وارد شدن خسارت بیشتر به واحدهای تولیدی اندیشیده شود و اطلاع رسانی درست و به موقعی در این زمینه صورت پذیرد.

در ادامه جلسه تعدادی از واحدهای تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار