امام جمعه کامفیروز در خصوص علل ایجاد چنین فاصله‌ای، گفت: علل مختلفی را نقل می کنند که یکی از آنها انجام نشدن تکالیف از سوی دولت است که اگر به همه آن تکالیف عمل کرده بود اکنون دیگر ما با این مشکلات مواجه نبودیم.
کد خبر: ۹۷۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 10 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، خاطرنشان کرد که انتظار از دولت اینده آنست که به حکم امتثال به خواسته رهبر معظم انقلاب و برای تحقق بخشیدن به فرامین اسلامی، نزدیکی و الفت خود را متن جامعه را حفظ کرده و با مدیریت میدانی مشکلات را حل کند.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر امام جمعه کامفیروز، تقی‌زاده همچنین با اشاره به خاموشی‌های برق، این موضوع را عامل مهم در کلافگی مردم و خوابیدن چرخ زندگی در اکثر شئونات دانست.

امام جمعه کامفیروز گفت: طبق آمار اعلام شده فاصله مصرف برق ما با تولید آن ۱۱ هزار مگاوات است، یعنی ما باید الان ۱۱ نیروگاه بوشهر به چرخه تولید اضافه کنیم تا مشکل قطعی برق برطرف شود؛ که در عمل کاریست نشدنی!

او در خصوص علل ایجاد چنین فاصله‌ای، گفت: علل مختلفی را نقل می کنند که یکی از آنها انجام نشدن تکالیف از سوی دولت است که اگر به همه آن تکالیف عمل کرده بود اکنون دیگر ما با این مشکلات مواجه نبودیم.

امام جمعه کامفیروز خواستار تلاش برای رفع مشکلات مردم در زمینه برق و آب شد و گفت: البته مردم و خصوصا دوایر دولتی هم حتی الامکان در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار