مدیرکل امور مالیاتی استان فارس، فشارهای سیاسی برای توقف واریز ارزش‌ افزوده پالایشگاه پارسیان را تکذیب کرد و گفت: عوارض ارزش‌ افزوده این پالایشگاه بر اساس قانون پرداخت می‌شود و هیچ توقفی در آن وجود ندارد.
کد خبر: ۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 20 September 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:فرهاد مؤمنی اظهار داشت: عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان تاکنون پرداخت‌ شده و در سال جاری نیز به‌طور حتم پرداخت خواهد شد.

وی افزود: برابر قانون عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شایعاتی مبنی بر جلوگیری از پرداخت عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان توسط نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان مهر مطرح‌ شده است، تصریح کرد: همان‌طور که خود گفتید این حرف‌ها تنها شایعه است و به‌هیچ‌ وجه نباید به شایعات توجه کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فشار سیاسی توسط نماینده مجلس از اساس کذب است، افزود: در پرداخت عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان بر اساس قانون عمل می‌شود.

به گزارش فارس، چند روز پیش نیز خبرنگار فارس در جریان سفر استاندار فارس به شهرستان‌های لامرد و مهر به سراغ سید محمدعلی افشانی رفت و عالی‌ترین مقام اجرایی در استان فارس در مورد پرداخت عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان به شهرستان‌های لامرد و مهر گفت: در موضوع عوارض ارزش‌ افزوده پالایشگاه گاز پارسیان تصمیمی اتخاذ شد تا رضایت هر دو شهرستان لامرد و مهر حاصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار