فرمانده انتظامي استان، گفت: در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان های"فارس و خراسان رضوی"، 202 كيلو ترياك كشف و 8 قاچاقچي نيز دستگير شدند.
کد خبر: ۹۷۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 10 July 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام‌بخش حبيبي" بيان داشت: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مشهد" با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند تعدادي قاچاقچي با 2 دستگاه خودرو قصد انتقال يك محموله ترياك از "عسلويه" به "شيراز" دارند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فيروزآباد" پس از هماهنگي با مقام قضائي به محور "عسلويه-شيراز" اعزام و در يك عمليات ضربتي موفق شدند، 2 دستگاه پژو پارس متعلق به قاچاقچيان را با اقدامات فني و تخصصي توقيف كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در بازرسي از اين خودروها 202 كيلو ترياك كشف شد، تصریح کرد: در اين خصوص 8 قاچاقچي نيز دستگير شدند.

سردار حبيبي با اشاره به اينكه متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند، از مردم خواست با افزايش همكاري خود با پليس، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم‌شان ناكام بگذارند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار