نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴ مطالعه «فنی»، «اقتصادی»، «زیست‌محیطی» و «اجتماعی» برای اجرای پروژه آبرسانی از سد سلمان فارسی به ۴ بخش‌ علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم پایان یافته اظهار داشت: با این حساب مطالبه دیرینه ده‌ها هزار نفر از مردم یک گام دیگر به اجرا نزدیک شود.
کد خبر: ۹۷۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 11 July 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر موسوی نماینده لامرد و مهر در این رابطه بیان داشته: دکتر سیدموسی موسوی که ابتدا موفق شد این طرح را در قانون بودجه ۱۴۰۰ به تصویب برساند، پس از آن به همراه تیم مشاوران خود به‌طور مداوم پیگیر تسریع در انجام مطالعات این طرح بود؛ تا آنجا که بلافاصله پس از اتمام مطالعات در آب منطقه‌ای فارس، در اقدامی خارج از عرف خود شخصاً این پرونده را از رابط فرودگاه تحویل گرفته و به شرکت آب و فاضلاب کشور برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس طی دیدار با مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تأکید کرده این پروژه آنقدر اهمیت دارد که علیرغم تعطیلی مجلس، من در تهران ماندم تا بدون حتی یک‌روز معطلی نتیجه مطالعات را به دست شما برسانم. اکنون انتظار می‌رود آبفا نیز در کوتاهترین زمان ممکن درخواست خود جهت آغاز بکار این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کند تا بتوانیم از این سازمان ادامه سیر اداری را دنبال کنیم.

برچسب ها: پروژه ، آبرسانی ، سد سلمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار