مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم به ضبط دام قاچاق به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی گوسفند خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 12 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلی مشکوک که با متوقف کردن و بازرسی از آن تعداد ۹۹ راس احشام به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

او، با اشاره به بازداشت راننده تریلی و ارجاع موضوع به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تصریح کرد: با دفاعیات بلاوجه متهم و همچنین نظربه یک دست و یکسان بودن دام‌های مکشوفه که همگی حاکی از انتقال دام به قصد قاچاق به خارج از کشور بود، تخلف متهم محرز و مسلم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دام مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

سالاری اضافه کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاقچی ، گوسفند ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار