شهردار کمالشهر کرج با اشاره به گلایه های شهروندان در خصوص خرابی بخشی از آسفالت این شهر ۱۹۰ هزار نفری گفت: بهسازی کامل آسفالت معابر این شهر نیازمند بودجه هنگفت بوده که از توان شهرداری خارج است.
کد خبر: ۹۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 15 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی ناصری مقبل درخصوص درخواست های ساکنان کمالشهر برای بهسازی کامل آسفالت این شهر گفت: سال گذشته ۱۹ هزار تن آسفالت در معابر کمالشهر توزیع شد و طبق برنامه ریزی امسال نیز ۱۹ هزار تن دیگر آسفالت در معابر این شهر پخش خواهد شد.

شهردار کمالشهر بیان داشت: بخش عمده  آسفالت معابر کمالشهر دچار خرابی شده که باید بهسازی و مرمت شود.

ناصری مقبل گفت: بخشی از معابر شهرک حضرت امیرالمومنین (ع) و شهرک طالقانی کمالشهر تاکنون آسفالت نشده و سعی می شود بر اساس درآمد شهرداری و اعتباراتی که وجود داردسالانه براساس اولویت بندی عملیات مرمت و بهسازی آسفالت معابر انجام شود.

وی با اشاره به درخواست های شهروندان برای توسعه فضای سبز بیان داشت: برای نخستین بار طی ۱۵ سال گذشته درکمالشهر ۲ قطعه زمین برای احداث پارک و فضای سبزاختصاص یافته  است.

با اختصاص این ۲ قطعه زمین اکنون عملیات احداث  پارک شهید سردارسلیمانی به وسعت  ۲۲ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی بین ۸۰ تا ۹۰ درصد در حال انجام است.

همچنین پارک دیگر به وسعت ۳۳ هزارمترمربع در حاشیه جنوبی جاده قزلحصار تملک زمین آن انجام شده و قرار است شرکت توزیع برق استان البرز زمین این پارک را در اختیار شهرداری کمالشهر قرار دهد.

ناصری مقبل اظهارداشت: سرانه های فضای سبزکمالشهر بااحداث این ۲ پارک تا حدی افزایش می یابد اما با استانداردها فاصله زیادی دارد.

کمالشهر در غرب کلانشهر کرج واقع شده و یکی از مناطق محروم استان البرز به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار