نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز طی پیامی افتخارآفرینی برادران گرایی به ویژه کسب مدال طلای المپیک توسط محمدرضا گرایی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۸۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 05 August 2021

تابناک فارس هب نقل از فارس: آیت الله لطف اله دژکام طی پیامی عنوان کرد: افتخار آفرینی برادران با غیرت و پهلوان گرایی در مسابقات المپیک به ویژه کسب مدال طلا توسط محمدرضا گرایی که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این آوردگاه مهم گردید را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مردم پهلوان‌پرور شیراز و خانواده معزز و گرانقدر گرایی تبریک عرض می‌کنم.

ان‌شاءالله این توفیق موجب تداوم رشد و بالندگی روزافزون افتخارات ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف ورزشی باشد.
لطف اله دژکام
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

همچنین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در پیامی این پیروزی را تبریک گفت و اظهار داشت: پیروزی پرافتخار جناب آقای محمدرضا گرایی ورزشکار جوان و فرهیخته شیرازی عضو تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران و کسب مدال طلای المپیک را به این جوان برومند و خانواده محترم، جامعه ورزش و عموم مردم در سراسر ایران اسلامی بخصوص خطه سرافراز فارس تبریک عرض می نمایم.

این موفقیت ارزشمند که موجی از امید و نشاط را برای همگان به ارمغان آورده نشان از ظرفیت و استعدادهای متنوع در عرصه های گوناگون از جمله ورزش در استان پهناور فارس می باشد.

سلامتی و توفیق روزافزون برای این ورزشکاربرومند وعزت آفرین وهمه ورزشکاران و ورزش دوستان از محضر حق تعالی آرزومندم.

ولله الحمد
سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار