فیصل دانش سخنگوی شورای شهر بندرعباس:
تابناک-نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به عنوان یک عضو باسابقه شورا، برای منتخبین و اعضاء جدید شورای شهر بندرعباس آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم این عزیزان بتوانند با مدیریت صحیح، مطالبات عمومی را پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۸۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 05 August 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان فیصل دانش گفت: دوران شورای پنجم بدلیل بحران مالی و کاهش شدید درآمد شهرداری و شیوع کرونا به سختی گذشت و در این دوران هیچ روزی را نداشتیم که در راستای حل مشکلات مردم، بحرانی نداشته باشیم.

این عضو شورا گفت: دوران شورای ششم هم به سختی خواهد گذشت، زیرا بهبود عملکرد شهرداری ها نیازمند، افزایش درآمد عمومی و رونق اقتصادی است و این همان مشکل اساسی است که جامعه ما با آن درگیر است.

فیصل دانش گفت: انتظارات از شورای جدید باید منطقی و براساس واقعیت ها و منابع باشد به نظرم در شرایط بحرانی فعلی حفظ وضع موجود، و ارائه خدمات در حد خدمات فعلی و جلوگیری از بوجود آمدن معضلات بزرگتر، خود اقدام مهم و گام بزرگی است.

اینجانب و سایر اعضاء شورای فعلی آماده هر گونه همکاری برای انتقال تجربه و همفکری برای حل مشکلات مردم هستیم. مهم اینست که هر مدیر یا شورای جدیدی که سرکار می آید، زحمات گذشتگان را بر باد نداده بلکه با مشورت و تدبیر کارهای نیمه تمام را تکمیل کند.

فیصل دانش گفت:  جا دارد در همین جا از همه مدیران شهرداری بخاطر زحمات فراوان و خستگی ناپذیر آنها در راستای حل مشکلات مردم تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم این عزیزان مد نظر داشته باشند که نظارت و انتقادات اعضاء شورا از شهرداری و مدیران نافی زحمات این مدیران نیست بلکه در راستای وظیفه ذاتی شورا است.

برچسب ها: فیصل دانش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار