توصیه محسن مُحرّری به شورای ششم شهرقم:
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم از نمایندگان دوره ششم شورای اسلامی شهر خواست حساسیت ویژه‌ای در موضوع پارکینگ‌های عمومی داشته باشند.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 05 August 2021

به گزارش تابناک قم، محسن مُحرّری که در مراسم اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن رضوان شهرداری قم سخن می‌گفت با بیان این که این کمیسیون در چهار سال فعالیت خود با برگزاری 190 جلسه، 256 طرح و لایحه را مورد رسیدگی قرار داده است خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک هزار و 350 نامه مردمی نیز در کمیسیون بحث و بررسی شده است.

وی همچنین از اولویت بندی موضوعات کمیسیون در ابتدای هر سال کاری خبر داد و گفت: تشکیل کمیته ارزیابی املاک نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون در سال اول آغاز به کار بود که سبب شد تا محوریت قیمت گذاری‌ها از برخی کارشناسان به این کمیته منتقل شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم همچنین به پیگیری تملک‌ها در این کمیسیون مانند تکمیل تملک خیابان کارگر و خیابان شهید فهیمی در منطقه شش شهری، شروع تملک فاز پنج عمار یاسر، تکمیل تملک محور فردوسی در دو منطقه یک و پنج شهری در کنار شروع تملک پروژه شهیدان برقعی توجه داد و اذعان کرد: شروع تملک میدان شهید مطهری که حدود 20 سال متوقف شده بود، در این دوره از شورای شهر کلید خورد.

وی با اشاره به حساسیت ویژه نمایندگان مردم قم در دوره پنجم شورای شهر نسبت به پارکینگ‌های عمومی تصریح کرد: باید گفت با وجود برخی پیگیری‌ها در این موضوع، شورای شهر به نتیجه لازم نرسید و اکنون امیدواریم که این موضوع در شورای ششم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی از پیگیری ویژه مطالبات شهرداری بویژه در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: بافت فرسوده بویژه بافت 315 هکتاری اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از دغدغه‌های این شورا بود که تلاش شد تا مشکلات آن با وجود مخالفت‌های میراث فرهنگی کنترل شود، ضمن آن که امیدواریم تا این مشکل با آغاز به کار دولت جدید به شکل اساسی پیگیری و رفع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار