ارجمند از پلمب هشت واحد صنفی نقض کننده دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 05 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند» گفت: تعداد هشت باشگاه ورزشی با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و وضعیت قرمز در جهرم به جهت فعالیت و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا، توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای حوزه معاونت بهداشتی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان جهرم پلمب شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت عموم جامعه از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۹۰ اطلاع دهید تا همکاران ما در اسرع وقت موضوع را بررسی و پیگیری کنند.

 

به گزارش شبستان، در روزهای گذشته و در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پيشگيری از شيوع بيماری كرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و با همکاری كارشناسان شبكه بهداشت و درمان و نماينده اداره صمت و اتاق اصناف در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

 

در این راستا از ۲۹۸ واحد صنفی طی ۱۰ روز گذشته، بازید به عمل آمده و در اين خصوص 20 واحد به دليل عدم توجه به پروتكل‌های بهداشتی پلمب و به ۱۸۰ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب و به ۹۸مورد نيز تذكر داده شد.

برچسب ها: پلمپ ، واحد تجاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار