رئیس پلیس فتا استان ایلام:
رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل مزاحمت و هتک حیثیت یکی از شهروندان خبر داد و گفت: این شخص با ارسال پیام‌های توهین آمیز و انتشار اکاذیب موجب اذیت و آزار شاکی شده بود.
کد خبر: ۹۸۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 07 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی اظهار کرد: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کاربر منتشر کننده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حاضر شد.

رئیس پلیس فتا استان افزود: پس از بررسی مستندات و اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده، متهم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی و خصومت شخصی عنوان کرد.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار