در جلسه صبح امروز منصوره تاری وردی با ۵ رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری حسن‌آباد انتخاب شد و این برای نخستین بار است که مدیریت شهرداری حسن آباد به یک زن سپرده می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 07 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، در جلسه صبح امروز شورای شهر حسن آباد فشافویه، منصوره تاری وردی با کسب بیشترین رأی اعضای شورا به عنوان سرپرست جدید شهرداری حسن آباد انتخاب شد و بدین ترتیب شورای اسلامی شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری سرپرستی شهرداری این شهر را به یک زن واگذار کردند.

تاری وردی پیش از این مسئول طرح، برنامه و برنامه ریزی شهرداری حسن آباد را برعهده داشت و این برای نخستین بار است که مدیریت شهرداری حسن آباد به یک زن سپرده می‌شود.

تاری وردی جزو معدود کارمندان شهرداری حسن‌آباد است که دارای مدرک دکترا با گرایش برنامه ریزی شهری است.

لازم به ذکر است، بانوان این شهر حضور فعالی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی دارند، با آن که بانوان حسن آباد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر از راهیابی به شورای شهر بازماندند اما سه عضو علی البدل شورای شهر در اختیار بانوان شهر قرار گرفت.

به گزارش فارس، اعضای شورای شهر روز پنجشنبه محمدرضا رضایی را به عنوان سرپرست انتخاب کرده بودند که به جهت مامور بودن از یکی دیگر از شهرداری های استان تهران و داشتن منع قانونی برای سرپرستی وی، این فرد نتوانست سرپرست شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار