به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های کرونایی بیمارستان شهدا پر است.
کد خبر: ۹۸۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 08 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر میثم حجتی‌پور از بستری ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه خبر داد و افزود: برای بیماران کرونا ۵۰ تخت اختصاص دادیم که نزدیک به ۷۰ درصد آن پر شده است.

وی با بیان اینکه فعلا امکان افزایش این تعداد تخت وجود ندارد، یادآور شد: فعلا بنا نداریم تخت‌های ICU را به بیماران کرونا اختصاص دهیم، زیرا این تخت‌ها را برای سایر بیماران نیاز داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از تامین دارو و تجهیزات کافی برای بیماران کرونا در بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: هیچ کمبودی هم در زمینه سرم و... نداریم.

حجتی‌پور از شرایط قرمز کرونا در کرمانشاه یاد کرد و با بیان اینکه با ادامه این وضعیت کادر درمان دچار فرسایش خواهند شد، عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمک کادر درمان بیایند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مردم همکاری نکنند پیک کرونا ادامه خواهد داشت و خروج از این وضعیت مشارکت همه را نیاز دارد.

حجتی‌پور سپس از بستری ۲۲۰۰ بیمار کرونایی در مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون خبر داد و گفت: ۹۰ درصد این افراد به سلامت ترخیص شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۲ هزار مورد سیتی‌اسکن نیز انجام شده که ۹ هزار مورد آن مثبت بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار