نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: باید از وقت مجلس به درستی استفاده کنیم و وقت مجلس را برای رفع مشکلات ضروری اختصاص دهیم.
کد خبر: ۹۸۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 11 August 2021

تبناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در تذکر شفاهی گفت: اگر هیات رئیسه با شیوه کنونی به اداره جلسات بپردازد، نه تنها به کعبه نمی رسیم، بلکه به ترکستان نیز نخواهیم رسید.

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه چندین هفته است که درگیر بررسی یک طرح چند ماده ای هستیم، افزود: بسیاری از پیشنهادات همکاران موضوعیت نداشته و قابل گذشت است.

وی با بیان اینکه رئیس جلسه باید این موضوعات را مدیریت کند، اضافه کرد: باید از وقت مجلس به درستی استفاده کنیم و وقت مجلس را برای رفع مشکلات ضروری اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم ادامه داد: تعداد طرح ها و لوایحی که در کمیسیون ها تصویب و در نوبت صحن علنی است، بسیار است که باید تعیین تکلیف شوند.

قادری با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف رگلاتوری برق تصریح کرد: باید مسائل را اولویت بندی کنیم. اگر هیات رئیسه با دست فرمان فعلی ادامه دهد، مشکلات بسیاری ایجاد می شود.

علی نیکزاد ثمرین که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: فرمایش شما در کل صحیح است، اما هیات رئیسه چنین اختیاری ندارد، زمانی که همکاران درصدد طرح پیشنهاد هستند، باید وقت کافی به آنها بدهیم. همچنان که شما صحبت کردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار