با رای اعتماد اعضای مجمع هیات فوتبال استان قم قدرت‌الله باقری رسما تا سال 1404 سکان‌دار این هیات ورزشی پرمخاطب و پرحاشیه شد.
کد خبر: ۹۸۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 11 August 2021

به گزارش تابناک قم، شخصی که سال ۱۳۹۱ کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان قم بود ولی صبح روز مجمع از کاندیداتوری انصراف داد و در بازگشت دوباره خود به این هیات ورزشی پرمخاطب از تیر ماه سال ۱۳۹۹ مسوولیت سرپرستی هیات را عهده‌دار است، حالا با انتخاب اعضای مجمع تا ۱۴۰۴ فوتبال قم را مدیریت می‌کند.

این شخص قدرت‌الله باقری مدیر کل اسبق تربیت‌بدنی قم در دهه ۱۳۸۰، استاد دانشگاه، مربی مطرح رشته‌ها و فدراسیون‌های مختلف ورزشی و از چهره‌های با سابقه، دارای تحصیلات عالی و شناخته شده در ورزش قم و کشور است که حالا با رای اعتماد اعضای مجمع هیات فوتبال قم ریاست این هیات را عهده‌دار است.

باقری برای در دست گرفتن این مسوولیت در رقابت با محسن رمضان‌بیگی جدی‌ترین رقیب خود ۱۰ رای اعضای مجمع را به دست آورد و رمضان‌بیگی صاحب چهار رای شد، ضمن اینکه سه کاندیدای دیگر از این مجمع رای نگرفتند و در انتخاب مسوولان جدید دو پست دیگر، آمنه رسولی با ۱۰ رای به عنوان نایب‌رئیس جدید و احمد محسنی با ۱۰ رای به عنوان عضو جدید هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم انتخاب شد.

تلاش مسؤولان هیات جدید برای توسعه فوتبال قم

بعد از برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم که به انتخاب قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی منجر شد، حضور وی در راس این هیات بازتاب جالبی داشت و اکثر فوتبالی‌ها از حضور باقری استقبال کردند تا قدرت با آرامش و اقبال جامعه مخاطب این رشته وارد فوتبال قم شود.

مهدی امانی‌ندا از باشگاه پیام قم خطاب به رئیس جدید هیات فوتبال گفت: انتخاب به جا و شایسته قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان قم را صمیمانه تبریک می‌گویم، با شناختی که از ایشان داریم امید است همچون گذشته منشأ خیر و برکت برای فوتبال شده و در جهت ارتقاء فوتبال کشور و همچنین در امر توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار و جذاب موفق و پیروز باشد.

ورود «قدرت» به فوتبال قم

عملکرد گذشته مورد رضایت اهالی فوتبال نیست

مجتبی کنعانی یکی از مربیان فوتبال قم است که پس از انتخابات هیات فوتبال قم گفت: بدون تعارف حرف دل خیلی از اهالی فوتبال را بیان می‌کنم، عملکرد ماه‌های گذشته هیات فوتبال مورد رضایت اهالی فوتبال نبوده، چون توقع از دکتر باقری خیلی خیلی بالاست، حالا شاید دلایل مختلف از دیدگاه عزیزان فوتبالی مطرح شود، شاید وقت و زمان کم داشتند و شاید کرونا و حواشی نقش داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: شاید در جایگاه سرپرستی تمرکز و شرایط لازم نبوده و ...، اما به هر جهت توقع از آقای باقری بیش از این‌ها است، الان زمان کافی برای اجرای برنامه‌های مختلف هست و با کمک همه اهالی فوتبال و قانون‌مداری هیات باید فوتبال قم به شکوفایی برسد، ضمنا همگی بر این موضوع آگاه هستیم که در هیچ امری با بیان نکردن کم و کاستی‌ها و چشم‌پوشی از اشتباهات نمی‌توان به توسعه و رشد رسید.

امیدوارم فوتبال در مسیر تحول گام بردارد

ناصر بختیاری‌زاده مربی اسبق تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز پس از انتخاب قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال گفت: امیدوارم با تلاش و لیاقت وی و مجموعه جدید هیات فوتبال شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان باشیم و این رشته در مسیر تحول گام بردارد.

تلاش برای جلوگیری از دخالت‌ها، تهمت‌ها

یکی دیگر از تلاشگران فوتبال قم که نخواست نامش مطرح شود، راجع به انتخاب قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان قم گفت: باقری فردی شناخته شده است که احتیاجی به تعریف ندارد و همه وی را می‌شناسند، از این لحظه باقری دیگر سرپرست هیات نیست و به مراتب مسوولیت وی بسیار سنگین‌تر شده، هیچ انسانی بی‌عیب نیست، هر کس کارهای خوب و بدی کرده، اگر نه همه معصوم بودند، الان اول کار باقری است، حتی با وجود کرونا و هر چیز دیگر اما از وی توقع داریم.

وی ادامه داد: انتظارها از رئیس جدید هیات این است که نیروی انسانی به مراتب قوی‌تر و کاربلد به کار بگیرید و بعضی جاها تعداد آنها بیشتر باشد و کمیته‌های مختلف هیات تقویت شوند، ساعت کاری هیات مشخص باشد، ساختمان هیات تغییرات اساسی کند و محل استقرار کمیته انضباطی در خود هیات و دارای ساعت کاری مشخص باشد و افراد آن فوتبالی، مورد اطمینان و حقوقی باشند و در اسرع وقت به شکایت‌ها رسیدگی کنند و حتی در فضای مجازی پیگیر باشد تا شاهد دخالت‌ها، تهمت و بی‌ادبی در مسائل بازیکن‌ها و تیم‌های دیگر باشگاهی نباشیم.

اهمیت توجه ویژه به مسائل مالی فوتبال

تنی چند از دیگر اهالی فوتبال نیز در صحبت‌های خود از رئیس جدید هیات فوتبال انتظارهایی دارند که در آن بر توجه ویژه به مسائل مالی فوتبال تاکید شده و از رئیس منتخب خواسته‌اند که یک کمیته اقتصادی در این هیات تشکیل شود و پول حساب شده وارد فوتبال کرده و با توجه ویژه به مسائلی همچون پخش زنده مسابقات، در واقع صنعت را درگیر این رشته کند.

فوتبالی‌ها انتظار دارند رئیس جدید هیات فوتبال قم در مسیری گام بردارد که از ظرفیت‌های یک دستگاه مهم همچون آموزش و پرورش به خوبی بهره‌برداری شده و این ارگان دولتی امکانات خود را در اختیار ورزش بگذارد و همکاری دو طرفه خوبی بین هیات فوتبال قم و آموزش و پرورش برقرار باشد.

ورود «قدرت» به فوتبال قم

مسابقات استانی از مهر ماه استارت بخورد

دغدغه یکی از اهالی فوتبال قم این بود که هیات جدید باید سانس‌های اختصاصی و آموزشی افرادی که تیم ندارند هدایت و بررسی کند تا تیم‌دارها ضرر نکنند و خانواده‌ها آنقدر اعتراض به سوء استفاده از فرزندانشان نداشته باشند، ضمن اینکه طبق تقویم مسابقاتی استانی از پیشکسوتان تا پایه‌ها با مجوز ستاد کرونا از مهر ماه استارت بخورد.

اهالی فوتبال قم از رئیس جدید این هیات یک انتظار دیگر را مطرح کردند که قانون رعایت شود و هیچ تیمی بدون کارت بازی نتواند بازی کند و صدور کارت آنی شود، حتی اگر یک تیم در بازی به نتیجه سه بر صفر بازنده شد نباید با لیست بازی کند و هر تیمی که از جدول کنار کشید جرایم سنگینی داشته باشد.

تقویت نظارت بر مدارس فوتبال

موضوع مطرح شده دیگر از زبان اهالی فوتبال قم بعد از انتخابات جدید و حضور قدرت‌الله باقری در راس این هیات ورزشی این است که هیات جدید به مدارس فوتبال نظارت واقعی داشته باشد و مدارس فوتبال از نظر مجوز و مربی دارای مدرک و تجربه باشند و سالم بودن فضای مدارس و موضوع احترام به خانواده‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وصل شدن سامانه نقل و انتقالات هیات فوتبال قم به فدراسیون خیلی مهم است و صدور کارت بازی فقط با اشتغال به تحصیل و معافیت تحصیلی به روز و تاکید بر اتمام زمان آن انجام گردد، ضمن اینکه حمایت تیم‌ها در مسابقات کشوری در حد ممکن صورت بگیرد و نگاه یکسان به فوتبال و فوتسال وجود داشته باشد.

تحسین باشگاه عقاب به رقبای رئیس منتخب

واکنش باشگاه عقاب قم به انتخاب قدرت‌الله باقری برای مسوولیت ریاست هیات فوتبال استان قم تا سال ۱۴۰۴ نیز جالب بود و این باشگاه با آرزوی موفقیت برای رئیس منتخب یاد آور شد: دکتر عزیز احتیاجی نیست از سوابق شما بگوییم، همه شمارا می‌شناسند، ولی انشاءالله چهار سال دیگر در مجمع پیش‌رو ۱۴ رای برای شما باشد.

این باشگاه در پیام خود بعد از انتخابات هیات فوتبال استان قم همچنین از علی احمدی دبیر این هیات قدردانی کرده و به تحسین رقبای قدرت‌الله باقری نظیر رمضان‌بیگی، روح‌پرور، یامولا و بیگدلی نیز پرداخته و نوشته احسنت به شعور و معرفت رقبای رئیس منتخب که به ایشان تبریک گفتند و نتیجه را قبول داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار