با رأی اکثر اعضای شورای شهر صدرا، بهزاد پرنیان به عنوان شهردار این شهر در مسئولیت خود به مدت چهار سال دیگر ابقاء شد.
کد خبر: ۹۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 12 August 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای شهر صدرا، مهدی کشاورزی در آیین انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی این شهر که با حضور فرماندار شیراز و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: همچنین مجتبی پارسایی به عنوان نائب رئیس، روح‌الله شجاعیان به عنوان منشی، مهدی کشاورزی به عنوان سخنگو و مرتضی زارع به عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: پس از تعیین هیات رئیسه سنی انتخابات هیات رئیسه شورا با نظارت فرماندار شیراز برگزار شد که خداکرم فیروزمند با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم شورا در گام نخست انتخاب شهردار بود که خوشبختانه با وحدت و انسجام در یک جمع آرام و با رای اکثریت اعضاء، بهزاد پرنیان به عنوان شهردار صدرا در سمت خود به مدت چهار سال ابقاء شد.

سخنگوی شورای شهر صدرا اظهار کرد: نگاه ما در صدرا به سوی شفافیت، خرد جمعی، ایجاد وحدت و همدلی در شهر است.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل عمرانی نیز بازنگری جامعی انجام خواهیم داد، افزود: در سایر حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی این قول را به شهروندان خواهیم داد که با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و با یک کار تیمی و انسجامی که در بین اعضا شورا وجود دارد، اجرای آنها به سرعت عملیاتی می‌شود.

کشاورزی همچنین از مردم از شهر صدرا، صاحب نظران، پیشکسوتان، معتمدین و جوانان دارای طرح و برنامه خواست در کنار شورا باشند تا شورای چهارم شهر صدرا بتواند به اهداف عالی برای توسعه شهر دست یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار