سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی صمت در این کمیسیون از وعده وی برای صادرات ۵ میلیارد دلاری در ۶ ماهه دوم سال و راه اندازی یک پنجره واحد برای کوتاه شدن روند مجوزها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 17 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: مجید انصاری  در تشریح نشست صبح امروز (سه شبنه 26 مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر پیشنهادی «صنعت، معدن و تجارت» برگزار شد، گفت: در بخش نخست میزبان آقای سیدرضا فاطمی امین بودیم که وی به موضوعات مختلفی از جمله توزیع توزیع عادلانه امکانات و افزایش صادرات در 6 ماهه دوم امسال تا 5 میلیارد دلار اشاره شد.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت زنجیره‌های تأمین یکی دیگر از موضوعاتی بود که در نشست امروز به آن اشاره شد، گفت: همچنین بر ضرورت اصلاح ساز و کارهای نظارتی صنعت خودرو تأکید شد.

وی افزود: در زمینه معادن نیز وزیر پیشنهادی برنامه‌های برای توسعه و تکمیل پروژه‌‎ها دارد و قول داده شد که گستره شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و معدن افزایش داشته باشد تا فضای رقابتی در این حوزه ایجاد شود.

انصاری با اشاره به روند طولانی اخذ مجوزها به ویژه در حوزه وزارت صمت، تأکید کرد: وزیر پیشنهادی قول داد که در این زمینه یک پنجره واحد راه اندازی شود تا در این زمینه با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در زمینه آمایش سرزمینی نیز وزیر پیشنهادی برنامه‌های مناسبی داشته و قصد دارد مبتنی بر این اطلاعات و داده‌ها تصمیمات اساسی اتخاذ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار