فرمانده انتظامی استان فارس گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انبار یک شرکت موفق به کشف ۵۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.
کد خبر: ۹۸۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 17 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی، گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و همچنین جلوگیری از قاچاق سوخت و هدر رفت سرمایه‌های ملی، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو و نگهداری مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی روستاهای شهرستان شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نمایندگان شرکت نفت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۵۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در تعداد زیادی مخزن جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حبیبی یادآور شد: برخورد با قاچاقچیان یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های نیروی انتظامی است و این فرماندهی همه تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

برچسب ها: کشف ، سوخت قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار