ئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری اصناف و ادارات مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم نماز جمعه این هفته سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار نمی‌‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 19 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام حاجی پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام عاشورای حسینی،گفت: باتوجه به تعطیلی عمومی این ایام و شرایط نامناسب کرونایی نماز جمعه شهر شیراز این هفته ۲۹ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

او فزود: در سایر شهر‌های استان نیز در صورت امکان اقامه نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی قابل برگزاری است.

حاجی پور با بیان اینکه نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی در مکان های اقامه نماز به همراه داشته باشند، تصریح کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، ۳۲ شهرستان استان فارس با وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب ها: نماز جمعه ، شیراز ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار