مدیر نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد:
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور خدمات و محیط‌ زیست شهری شهرداری مشهد گفت: 108 تیم و 521 نفر نیروی کارشناس برای جلوگیری از ذبح دام در معابر مشهد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 21 September 2015
علیرضا صحراگرد در نشستی خبری که در ساختمان شهرداری منطقه 8 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: 46 میلیون مترمربع در بحث رفت‌ و روب سنتی و 12 میلیون مترمربع رفت‌ و روب مکانیزه انجام‌ شده و روزانه 2 هزار تن پسماند از شهر جمع‌آوری می‌شود که سالانه 150 میلیارد تومان برای موارد فوق هزینه می‌شود.

وی در ارتباط با عید قربان بیان کرد: یکی از مخاطرات در روز عید قربان ذبح دام در معابر شهر و بحث آلودگی‌های آن است و با تعاملی که بین سه دستگاه بهداشت و دامپزشکی و شهرداری انجام‌ شده سعی کردیم این مخاطرات را به حداقل برسانیم.

صحراگرد تصریح کرد: 108 تیم و 521 نفر نیروی کارشناس برای جلوگیری از ذبح دام در معابر مشهد در نظر گرفته شده و 147 دستگاه خودرو در سطح شهر برای گشت و همچنین خودروهای سنگین برای جمع‌آوری دام در نظر گرفته‌ شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور خدمات و محیط‌ زیست شهری شهرداری مشهد در بحث محل فروش مجاز دام برای عید قربان نیز گفت: پنج محل را برای عرضه دادم زنده در نظر گرفتیم که آن پنج محل کشتارگاه صنعتی، بازار دام سجاد، بازار دام کنه بیست، بازار دام موقت آسایشگاه فیاض‌بخش و مهد توس در جاده بهشت رضا (ع) در نظر گرفته‌ شده و در فروش دام در غیر از این محل ممنوع است.

وی عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم در معابر سطح شهر و منازل خود به‌ هیچ‌‌وجه کشتار دام نداشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده این اقدامات با 137 تماس حاصل کنند و عملیات پیشگیرانه گسترده برای این مهم در نظر گرفته‌ شده تا از بروز بیماری‌های مختلف در سطح شهر جلوگیری شود.

صحراگرد خاطرنشان کرد: طرحی مشترک بین شهرداری و دامپزشکی در محل صنعت گوشت مشهد انجام‌ شده تا مردم فقط در روز عید قربان بتوانند با شماره‌گیری 33554330 گوسفند خود را سفارش دهند و برای این افراد ذبح و حمل گوشت آماده گوسفند فقط در روز عید قربان رایگان در نظر گرفته‌ شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
آفرین بر شهرداری مشهد.کاش در اصفهان هم این کار انجام میشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار