جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: نگران سوش جدید کرونا تحت عنوان لاندا و گسترش آن هستیم، چرا که این نوع ویروس قدرت کشندگی بالایی دارد و خطرناک است.
کد خبر: ۹۸۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 23 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عبدالرضا قاسمپور  خاطرنشان کرد: ١٠ درصد از جمعیت فرهنگیان فارس به دلیل نداشتن شرایط فردی، امکان دریافت واکسن را نداشته‌اند اما به زودی این گروه نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

بازگشایی مدارس نیازمند تصمیم ملی است

قاسمپور همچنین بیان کرد: تصمیم گیری راجع به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر عهده ستاد ملی مبارزه با کروناست و رئیس جمهور هم اعلام کرده‌اند تا زمانی که تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس محقق نشود، آموزش‌ها حضوری ادامه پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: در سطح استان نیز از اداره کل آموزش و پرورش خواسته شده که پیشنهادات روشن و مشخصی با اعمال تمام جنبه‌ها به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با توجه به رنگبندی شهرها ارائه کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانشجویان، دانش‌آموزان و اعضای هیئتع علمی دانشگاه‌ها و همچنین رانندگان بخش حمل و نقل نیز از موضوعات مهم و دغدغه مسئولان است.

او خاطرنشان کرد: اگر شرایط استان به لحاظ واکسیناسیون به همین شکل ادامه یابد، نمی‌توان مدارس و دانشگاه‌ها را بازگشایی کرد مگر اینکه تمام دانشجویان، معلمان، اساتید دانشگاه‌ها پرسنل حمل و نقل به طور کامل واکسینه شوند.

رسیدن فارس به قله خیر پنجم

قاسمپور یادآور شد: هم‌اینک ٣٢ شهرستان فارس در وضعیت قرمز و ٤ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون استانداری فارس عنوان کرد: به نظر می‌رسد در استان فارس به قله پیک پنجم رسیده‌ایم و طی روزهای آینده باید شاهد سیر نزولی باشیم.

نگران شیوع لاندا هستیم

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: نگران سوش جدید کرونا تحت عنوان لاندا و گسترش آن هستیم، چرا که این نوع ویروس قدرت کشندگی بالایی دارد و خطرناک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار