یوسف کاظمی نوجوان والیبالیست شیرازی به تیم ملی دعوت شد.
کد خبر: ۹۸۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 24 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: لیست نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اعلام و در بین این اسامی نام یوسف کاظمی از فارس دیده می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال) از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

با اعلام کادر فنی تیم ملی نوجوانان لیست نهایی بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد. یوسف کاظمی والیبالیست فارسی در این رقابت‌ها برای تیم ملی به میدان می‌رود.

اسامی دیگر بازیکنان به شرح زیر است: ایلشن داوودی پور، عرشیا به نژاد، عرفان نوروزی، شایان سپهری فرد، امیر محمد حیدری زاد، امیر محمد گلزاده، مبین نصری، عرفان اصغرپور، یونس جوان، پوریا حسین خانزاده و سجاد جلوداریان.

کادرفنی تیم ملی نوجوانان ایران در این رقابت‌ها را مسعود آرمات به عنوان سرمربی، رضا عسگری به عنوان سرپرست، احمدلاهوتی، علی فتاحی، مرتضی اکبراشرفی به عنوان مربی، محمدامین شاکری آنالیزور، مهدی احمدی فیزیوتراپ و مهدی هاشمی بدنساز تشکیل می‌دهند.

بر اساس قرعه کشی ۱۶ تیم در ۴ گروه A، B، C و D قرار گرفتند. تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان میزبان در گروه A و با تیم‌های نیجریه، لهستان، گواتمالا و هند هم گروه شد.

ملی پوشان زیر ۱۹ سال پسر ایران در حالی در این مسابقات شرکت می‌کنند که با ۶۰ امتیاز در رتبه پنجم جهان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار