فرماندار عسلویه:
فرماندار عسلویه گفت: شهرستان عسلویه در هوشمند سازی مدارس رتبه اول استان است.
کد خبر: ۹۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 22 September 2015
تابناک بوشهر: عبدالله نادری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: حضور همه مسئولان در برنامه‌ها و مشارکت در بهتر اجرا شدن آن‌ها از اولویت‌های این هفته است.

وی افزود: هدف‌گذاری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید جنبه آگاه سازی برای نسلی باشد که شرایط جنگ را درک نکرده اند.

نادری با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه آموزشی شهرستان اظهار داشت: شروع مهر ماه آغاز فصل دانش، اندیشه، خرد و مهر ورزی و آفرینش شور و نشاط در حوزه آموزش است.

فرماندار شهرستان عسلویه همکاری تمامی دستگاه ها در خصوص بازگشایی مدارس را خواستار شد و گفت: امسال هر دستگاه اجرایی و واحد دولتی باید یک مدرسه را تحت پوشش خود قرار دهد تا شرایط بهتری برای رسیدن به اهداف آموزشی مورد نظر ایجاد شود.

عسلویه رتبه اول در هوشمندسازی مدارس استان دارد

وی ادامه داد: همکاری شرکت‌ها در حوزه آموزش شهرستان قابل تقدیر است اما با توجه به نیاز مبرم شهرستان به ایجاد فضای آموزشی جدید و با کیفیت حضور پررنگ آنها در بهبود شرایط زیر ساختی بیشتراز قبل احساس می‌شود.

نادری با بیان اینکه شهرستان عسلویه در زمینه هوشمندسازی مدارس رتبه اول استان را به خود اختصاص داده، تاکید کرد: داشتن این جایگاه قابل تقدیر است اما نگاه صرفا ابزاری به آموزش باعث ایجاد توسعه نمی‌شود و نیاز به تغییر نگرش‌ها در همه قسمت های درگیر با آموزش است.

نادری افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در زمینه آموزش می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلوی آموزش شود و راهگشای برون رفت از شرایط فعلی باشد.

در زمینه صیانت از حقوق شهروندی فرهنگ‌سازی شود

فرماندار شهرستان عسلویه با مهم توصیف کردن آگاهی مردم و خانوادها از حقوق شهروندی خود تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی باید مقدمات و زمینه های لازم برای شناخت خانوادها و مردم از حقوق خود فراهم کنند.

نادری افزود: اقداماتی که ادارات در زمینه نظم و انضباط کاری و همچنین شفاف سازی در خدمت رسانی به مردم انجام می‌دهند می‌تواند راهگشای صیانت از حقوق شهروندان باشد، که در درجه اول همراه با تعییر نگرش در مدیران شروع می شود.

نادری با مثبت ارزیابی کردن زمینه‌های جذب و به‌کارگیری نیروهای بومی شهرستان تاکید کرد: همکاری شرکت‌های منطقه باید نسبت به گذشته بیشتر شود و روند به کارگیری نیروهای بومی جویای کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با ابراز اینکه شرکت‌ها نباید در زمینه تعدیل نیروها از افراد بومی شروع کنند، گفت: باید فرصت کار و اشتغال پایدار برای نیروهای بومی در شرکت های منطقه وجود داشته باشد.

نادری افزود: در جایگزینی نیروها باید نظارت و دقت بیشتری کرد و شرکت ها همکاری بیشتری با مجموعه های نظارتی داشته باشند.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان مسکن تصریح کرد: لازم است بنیاد مسکن شرایط واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن در ۵ روستای شهرستان فراهم کند و کارهای مربوط به آن سرعت بیشتری به خود گیرد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار