رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از جان باختن ۲۴۱ نفر بر اثر بیماری کرونا از ابتدای شیوع در این شهرستان خبر داد گفت: بی‌ توجهی‌ها به چرخش بیشتر ویروس کرونا و موج پنجم دامن زده است.
کد خبر: ۹۸۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 25 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از شناسایی ۱۱۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر و سن ۱۱ نفر از مبتلایان امروز را، زیر ۱۸ سال اعلام کرد و گفت: تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را ۲۳ هزار و ۶۵۳ نفر اعلام کرد.

او، تعداد کل بیماران در قرنطینه خانگی را دو هزار و ۳۳۶ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته را ۲۱ هزار و دو نفر و تعداد نمونه‌های ارسالی ۷۲ هزار و ۸۹۰ بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد کل بیماران بستری در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه را ۲۳۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۲۲۵ بیمار در بخش عمومی و ۱۱ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

رحمانیان از جان باختن ۲۴۱ نفر بر اثر بیماری کرونا از ابتدای شیوع تا کنون در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد بیماران با شیب نسبتا بالایی در حال افزایش است و ادامه این روند شرایط را در هفته‌های پیش رو بسیار سخت خواهد کرد.

او اظهار کرد: دریافت واکسن به‌خصوص در سالمندان تا ۹۰ درصد از مرگ و میر جلوگیری می‌کند. هر چند درصد بالایی از گروه‌های سنی فراخوان شده تاکنون واکسن خود را دریافت کرده اند، اما هر نفری که واکسینه نشود، خطر انتقال ویروس را بالا می‌برد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی جهرم از مردم خواست در هیچ دورهمی و تجمع دوری کنند و تمامی هشدار‌ها را جدی بگیرند و به‌خصوص ماسک زدن را به هیچ عنوان فراموش نکنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار