ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:تا کنون ۳۵/۵ درصد جمعیت هدف در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۸۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 25 August 2021

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تعداد پایگاه های واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه افزایش یافته و در برخی از مراکز تجمیعی استان نیز واکسیناسیون در شیفت عصر هم انجام می شود،تا کنون ۳۵/۵ درصد جمعیت هدف در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند،یکی از رسالت های مهم معاونت بهداشت حفظ شان و جایگاه مردم کرمانشاه در انجام فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است.

معاون بهداشت دانشگاه تصریح کرد:در این راستا تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم با شروع واکسیناسیون هر قشر و گروه سنی، تعداد پایگاه های واکسیناسیون را افزایش دهیم تا شاهد تجمع مردم و معطلی آنها در این مراکز نباشیم.

شکیبا تاکید کرد:۳ مرکز سایت خودرویی ۱۵ خرداد واقع در پارک شاهد، خلیج فارس در خیابان سیلو و خدیجه کبری در شهرک بهداری الهیه شیفت عصر آنان با همکاری بسیج جامعه پزشکی فعال گردید و مردم عزیز کرمانشاه می توانند با مراجعه به این مراکز واکسن خود را دریافت کنند.

وی گفت:خانواده های مدافع سلامت هم از فردا برای دريافت دوز اول واکسن کرونا به پایگاه دانشگاه آزاد مراجعه کنند تا واکسن خود را تزریق نمایند، خوشبختانه مشکلی در تامین واکسن کرونا برای گروه های تعیین شده در استان وجود ندارد،۲۰۰ نفر از دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی در رابطه با تزریق واکسن پای کار آمده اند.

شکیبا با بیان اینکه تلاش برای تسریع واکسیناسیون مردم کرمانشاه علیه بیماری کرونا ادامه دارد، ابراز کرد: واکسیناسیون درصد بستری شدن افراد در بیمارستان ها و درصد مرگ و میر را به صورت چشم گیری کاهش می دهد،افرادی که حتی دُز دوم واکسن را هم دریافت کرده اند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار