نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرین دشت با تاکید بر اینکه برای حل این مشکلات دولت باید سه برنامه کلی داشته باشد، بیان کرد: دولت سیزدهمین باید با برنامه‌های فوریتی، میان مدت و دراز مدت فکری اساسی برای کشور داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 28 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زرین دشت اظهار داشت: دولت سیزدهم با رأی حداکثری به حداکثر وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفت.

وی افزود: تنها وزیر آموزش و پرورش نتوانست رأی اعتماد بگیرد که با توجه به اهمیت این وزارت و نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و شرایط خاصی که بر اثر بیماری منحوس کرونا حاکم بر کشوراست، امیدواریم که هرچه زودتر البته با درایت و تأمل تکلیف این وزارت مهم هم مشخص شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرین دشت با تاکید بر اینکه برای حل این مشکلات دولت باید سه برنامه کلی داشته باشد، بیان کرد: دولت سیزدهمین باید با برنامه‌های فوریتی، میان مدت و دراز مدت فکری اساسی برای کشور داشته باشد.

حجت الاسلام دروند پور تاکید کرد: دولت موظف است برای تحقق هریک از این برنامه‌ها با تشکیل تیمی که رئیس جمهور از وزرا، تشکیل داده مشغول فعال شوند و با معرفی معاونان و رؤسای دستگاه‌های مختلف برنامه جامع دولت تحول، که رئیس جمهور وعده داده بودند، هرچه سریع‌تر تهیه و تنظیم شود.

او تقسیم کار مهندسی‌شده خصوصاً در ستاد اقتصادی دولت با مدیریت معاون اول را امری ضروری در دولت جدید خواند و گفت: کمبود آرد، تخلفات فاحش نانوایی‌ها در فروش سهمیه آرد دولتی به قیمت آزاد که موظف به پخت و عرضه آن به مردم هستند باعث شده است تا مردم زرین دشت با کمبود نان و بعضاً با تعطیلی واحدهای خبازی روبرو شوند.

امام جمعه شهرستان زرین دشت متذکر شد: متولیان امر باید با بررسی موضوع در پی حل این مشکل بر آمده و با جدیت با واحدهای متخلف برخورد کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت با تاکید بر افزایش افسار گسیخته قیمت برنج که منجر به افزایش مصرف نان در سبد خانوارها شده است تصریح کرد:
این افزایش قیمتها سرسام آور قابل قبول نیست و باید اداره صمت شهرستان با جدیت و نظارت بیشتر از این افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری کنند.

دروند پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع بیانیه وزرای سه کشور اروپایی در ۲۸ مرداد و ابراز نگرانی آنان از تولید ۲۰۰ گرم اورانیوم فلزی با غنای ۲۰ درصد در ایران یادآور شد: این سه کشور اعلام کردند؛ ظرفیت تولید اورانیوم به ۶۰ درصد رسیده که مایه نگرانی است، زیرا ایران را در آستانه ساخت سلاح اتمی قرار می‌دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان زرین دشت درباره بازی جدید غربیها چند نکته را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: غربی‌ها در آستانه شکل گیری دولت جدید و رویکردهای جدید دستگاه سیاست خارجی کشور که موجب قرابت بیشتر میدان و دیپلماسی خواهد شد؛ تصمیم گرفته‌اند دور جدیدی از عملیات روانی و دیپلماسی و رسانه‌ای خود را ترتیب دهند

او ادامه داد: این بازی این بار با زمینه‌سازی آژانس و بازی‌سازی‌های اروپایی‌ها آغاز شده است تا بتوانند بافشار روانی و تبلیغی بیشتر دولت جدید را به‌انفعال وادار کنند.

امام جمعه زرین دشت اضافه کرد: این تحرکات مذبوحانه نشان می‌دهد آنها در پی هدف دیگری هستند و آن عبارت است از طراحی برای یک برجام دیگر و بازی از نقطه آغاز و یک عملیات فرسایشی روانی و سیاسی دیگر به‌امید شکل گیری مذاکراتی که به‌برجامی دیگر با اندکی تغییرات بیانجامد.

حجت الاسلام دروند پور در خاتمه بیان کرد: یک احتمال هم این است که آنان در حال تست رفتارهای دولت جدید ایران هستند که آیا برطبق شعارهای خود عمل خواهد کرد یا راه دیگری را پیش خواهد گرفت. غرب در حقیقت بااین اقدامات می‌خواهد پیام‌های پاسخ ایران را دریافت کند تا رفتارهای آینده خود را براساس رفتارهای ایران تنظیم خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار