با حضور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران، پروژه آبرسانی به عشایر زنگوا در منطقه پادوک کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۸۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ 29 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، دارا کریمی‌نژاد در این آیین اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ۷۰ خانوار عشایری از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سیکل ترکیبی منطقه پادوک در سال ۹۶ در این منطقه کلنگ‌زنی شده گفت: ۱۵۰ هکتار زمین این منطقه متعلق به کهگیلویه است.
کریمی‌نژاد، خط الراس منطقه پادوک را از سمت بهبهان با کوه خائیز عنوان کرد.
هم‌چنین حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این آئین با بیان اینکه حقوق مناطق عشایرنشین به گردن همه متولیان امر است گفت : همه باید دست به دست هم دهیم و سعی در برطرف شدن مشکلات آنها کنیم.
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خدمات انجام شده را متعلق به نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد : مسئولان به عنوان متولیان امر باید پروژه‌ها را با سرعت بالا به سرانجام برسانند.
وی اجرای پروژه آبرسانی در منطقه پادوک را حق مردم عشایر زنگوا عنوان و افزود: مردم این منطقه همیشه عشایر بودن خود را حفظ کردند و باید این پروژه به تحقق کامل برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار