معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در مرداد ماه سالجاری ۱۰۸۷ واحد صنفی در اراک بازرسی و ۱۵۱ واحد متخلف شناسایی شد.
کد خبر: ۹۸۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 30 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود: در مرداد ماه سالجاری روزانه ۶ تیم در صبح و ۳ تیم بازرسی در عصر از واحدهای صنفی شهر اراک بازرسی کرده و در این مدت ۱۰۸۷ واحدصنفی مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۵۱ واحد صنفی متخلف به ارزش سه میلیارد و چهارصد و هشتاد و چهار میلیون ریال شناسایی شده است.
وی گفت: عمده کالاهایی که در این مدت مورد رصد بازرسان این سازمان قرار گرفت شامل نان ، برنج ،روغم ، مرغ ، گوشت ، تخم مرغ ، شکر و پوشاک و کیف و کفش بوده است که در این خصوص ۹۴ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و پانصد و سی و هفت میلیون ریال تشکیل شده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گزارشات دریافتی ستاد خبری نیز گفت: یکی از ابزار های نظارتی سازمان صمت گزارشات مردمی است که در این بازه زمانی در اراک ۴۳۶ گزارش به ستاد خبری سازمان رسیده که از این تعداد که ازاین تعداد ۳۹۲ مورد تلفنی ، ۲۶ مورد گزارش حضوری و ۱۸مورد نیز از این گزارشات کتبی بوده که توسط کارشناسان و بازرسان مورد بررسی قرار گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار