نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بانک‌ها رقیب سرمایه‌گذاران شده‌اند، گفت: بانک ها باید از حالت بنگاه‌های اقتصادی و رقابت با سرمایه‌گذاران خارج شوند و حامی تولید باشند.
کد خبر: ۹۹۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 31 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "پرویز سروری" روز سه شنبه در آغاز هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز بانکداری اسلامی گفت: انتظاری که از بانک‌ها وجود دارد این است که حامی تولید و اقتصاد ملی باشند.

وی افزود: از بانکداری اسلامی تنها ظاهر زیبا دیده ایم اما باطنی که با این ظاهر همراهی کند، هرگز ندیده ایم.

سروری گفت: امیدواریم دولت مردمی و وزیر جوانان انقلابی اقتصاد، محور اصلی فعالیت خود را بر اصلاح رویه بانک‌ها قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به ۱۲ شهریورماه، روز مبارزه با استعمار و اشغال ایران و روز شهادت رئیسعلی دلواری، اظهار داشت: در سوم شهریور ماه اشغال ایران انجام شد و رضا خان فرار کرد.

سروری با تاکید بر اینکه بعضی مانند دلواری با دست خالی و بدون هیچ حمایتی در مقابل امپراطوری بزرگ آن روز انگلیس ایستادند و عملاً امپراطوری را به استیصال و ضعف کشاندند، گفت: فردی مانند رضاخان با ارتش غرب ساخته، با اولین تحرکات دشمن فرار را بر قرار ترجیح داد و ملت را بی دفاع در مقابل اشغالگران قرار داد .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید از تاریخ عبرت بگیریم، عنوان کرد: باید تلاش کنیم خودمان عبرت آیندگان نشویم و استقلال سیاسی که در کشور به وجود آمده با استقلال اقتصادی در دولت مردمی ممزوج شود و استقلال به معنی کامل را مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار