رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بانک‌ها با تولیدکنندگان کنار بیایند، گفت: تا جایی که ممکن است نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و در عین حال بانک‌ها نیز متضرر نشوند.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشه به نقل از ایرنا، «پرویز توسلی‌زاده» روز پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با فراخوان از ۱۲ واحد تولیدی و واکاوی مشکلات آنها، افزود: برای رسیدگی بیشتر حقوقی و قضایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان این نشست ها را به صورت هفتگی و در هر پنج شنبه دنبال خواهیم کرد.

او توضیح داد: از مهمترین برنامه های دوره تحول قضایی، حمایت از تولید است که در شعار سال توسط مقام معظم رهبری نیز آورده شده است؛ بنابراین اهتمام جدی دادگستری کرمانشاه این است که موانع را از سر راه تولید برداریم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه گفت: با فراخوان و پای کار آوردن بسیاری از مدیران و مسئولان استانی از جمله بانک ها و رایزنی با آنها و از طرفی ایجاد راهکارهای قانونی و حقوقی بنا داریم، مشکلات را حل کنیم. 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید کرد: معتقدیم اگر در این جلسات حتی گره از مشکل یک واحد تولیدی باز کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، ارزشمند است.

او به مدیران بانک ها و دیگر شکات تولیدکنندگان تأکید کرد که تا جایی که ممکن است با تولید کنندگان برای کمک به تولید کنار بیایند.

در ادامه با بررسی مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و شنیدن دفاعیات آنها و نیز شکات مربوطه، برای برخی از آنها تخفیف در مجازات، ایجاد فرصت جدید برای رفع مشکل و مجال بیشتر برای ایجاد راهکار برون رفت از موانع داده شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار