مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از فوت چهار نفر بر اثر ابتلا به کرونای دلتا و شناسایی ۱۳۹ بیمار جدید طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 03 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مهدوی جمعه ۱۲ شهریور با بیان اینکه از ابتدا تا یازده شهریور ۲۴ نفر در شهرستان فسا براثر کرونا فوت کردند، از کاهش سن فوت شدگان نسبت به موج‌های قبلی شیوع این بیماری خبر داد و افزود: فوت شدگان ۲ روز گذشته در فسا ۴ زن ۵۵، ۵۶، ۵۹ و ۷۴ ساله بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: افزایش موارد سرپایی، افزایش میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و افزایش در میزان موارد بستری و بیماران بد حال بستری زنگ خطر جدی برای مردم و مسئولین در راستای افزایش نظارت‌ها و رعایت‌های بهداشتی است.

مهدوی با تاکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون، اعلام کرد که هم‌اینک شهرستان فسا در وضعیت قرمز و خیلی پرخطر قرار دارد و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش نیافتن حساسیت مردم، مسئولین و افزایش نظارت‌ها و رعایت‌ها بستگی دارد.

او از مردم خواست تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار