مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی۴ ماهه امسال ۱۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت با اعتبار ۱۳۹ میلیارد ریال در قالب اشتغال ،ودیعه مسکن ، درمان و کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 04 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، احمد رفیعی ، با تبریک هفته بانکداری اسلامی ، گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وابسته به کمیته امداد است که با هدف پرداخت حداکثری وام‌ قرض‌الحسنه‌ برای توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه، گرفتن کمترین کارمزد در مقایسه با بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و سایر صندوق‌های قرض‌الحسنه شکل گرفته است.
وی از کسب رتبه سوم کشوری در وصول مطالبات خبر داد و گفت: وام‌های صندوق امداد ولایت به مددجویان با کمترین ضمانت پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت دعوت کرد و افزود: با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آنان در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.
شایسته ذکر است،به پیشنهاد شورای مرکزی و تأیید دفتر مقام معظم رهبری، اساسنامه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تحت نظارت بانک مرکزی و منطبق بر ضوابط و چارچوب‌های قانونی در اسفند سال ۱۳۹۴ به تصویب هیات امنا کمیته امداد رسید و در سال ۹۵ مجوز صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طرف بانک مرکزی صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار