خاطرات جنگ
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی اوج فداکاری رزمندگان استان را در جبهه‌های جنگ مربوط به عملیات پد خندق دانست
کد خبر: ۹۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 23 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از بهترین لحظات خود در دفاع مقدس سخن به میان آورد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و تلخی‌ها و شیرینی‌های آن اظهار کرد: تلخی‌ها مربوط به شهادت دوستان همسنگر و شیرینی‌ها هم خوشحالی امام و شادی مردم از پیروزی‌های مکرر در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان این که از اولین روزهای دفاع مقدس یعنی از ۳۱ شهریور سال ۵۹ در جبهه‌ها حضور داشته است، تصریح کرد: این حضور تقریبا تا عملیات مرصاد به صورت متناوب ادامه داشت که توفیق حضور در عملیات‌های مختلف را داشتیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی اوج فداکاری رزمندگان استان را در جبهه‌های جنگ مربوط به عملیات پد خندق دانست که تنها تیپ ۴۸ فتح در آن کارزار به مقابله با دشمن برخاست.

بزرگواری از حضور رسمی ۲۴ ماهه خود در جنگ گفت و افزود: اما حضور در جبهه‌های جنگ را به صورت متناوب داشتم و یکی از بهترین خاطرات مربوط به روزهای قبل از عملیات بیت‌المقدس برای آزادی خرمشهر قهرمان است.

وی گفت: قبل از اجرای عملیات، برخی از اقدامات انتحاری و شناسایی انجام می‌شد که رزمندگان در این عملیات‌ها در پوست خود نمی‌گنجیدند، زیرا دریافته بودند که پیروزی اصلی یعنی آزادسازی خرمشهر نزدیک است و هر چند که بسیاری از دوستان در آن شب‌ها و ساعات به شهادت رسیدند اما همه شوق آزادی خرمشهر داشتند.

وی به بهترین لحظات خود در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هنگامی که بانگ الله‌اکبر از گلدسته‌های مسجد جامع خرمشهر به صدا درآمد نه تنها من بلکه هر ایرانی بهترین لحظات زندگی خود را پشت سر می‌گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار