تابناک-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در شهریور ماه سالجاری توسط بازرسان این سازمان یک هزار و 483 پرونده تخلف با هدف مقابله با گران‌فروشی و احتکار از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 29 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، خلیل قاسمی افزود: از هجده هزار و 515 بازرسی انجام شده یک هزار و 483 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی، مجموع تخلفات کشف شده توسط بازرسان این سازمان را یک هزار و 933 مورد به ارزش ریالی بیش از 61 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با واحدهای صنفی متخلف برابر قانون برخورد می گردد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انجام شده از سوی این سازمان، گشت مشترک با اداره کل تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی وسایر دستگاه های ذیربط از اماکن عمومی خدماتی توسط سازمان صمت این استان در شهریور ماه سالجاری انجام شده است. 

قاسمی اظهار داشت: میوه و تره بار، مواد پروتئینی منجمله گوشت و مرغ بیشترین کالاهای دارای تخلف در این بازرسی‌ها، گزارش شد.

وی در پایان افزود : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با تماس تلفنی به سامانه 124 آن را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شکایت واصله رسیدگی شود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار