نماینده شیراز با بیان اینکه این ساختار ضعیف ارتباطی سزاوار مردم شیراز نیست، گفت: ما برای حل این مشکل دو بار وزیر ارتباطات پیشین را به شیراز فراخواندیم و علی رغم حمایت وی، عدم پیگیری و ضعف مفرط در این خصوص در استان و ناهماهنگی‌های موجود، موجب شد نتیجه‌ای حاصل نشود.
کد خبر: ۹۹۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 29 September 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در نشست بررسی مشکلات زیرساختی مخابراتی در شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، با انتقاد شدید از وضعیت ضعیف ارتباطات در این شهرستان اظهار داشت: هر دستگاه به شکلی این موضوع را پاسکاری و اشکال و ایراد‌ها را متوجه دستگاه دیگر می‌کند، با این اوصاف مشکل هیچ گاه حل نمی‌شود.

نماینده شیراز با بیان اینکه امروز برای یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز مشکل داریم، افزود: اگر جلسه برای تشکیل جلسه هست، فایده‌ای ندارد، اما اگر برای رفع مشکلات جلسه تشکیل می‌شود، ما آماده همه گونه همکاری هستیم.

او ادامه داد: مردم امروز در عصر ارتباطات نیاز ضروری به این مساله دارند و قابل قبول نیست که می‌شنویم مثلا شهرداری یا فلان نهاد اجازه نصب یک زیرساخت ارتباطی در شهر را نمی‌دهد، در حالی که این اجازه با توجه به نیاز مردم، شرط نیست.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع ارتباطات را باید جدی بگیریم و نگاهمان نیز عمل گرایانه باشد تا مشکل مردم حل شود وگرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.

عزیزی ادامه داد: بار‌ها تشکیل جلسه شده و موارد و نیاز‌های ارتباطی به اطلاع سازمان‌های ذی ربط رسیده، اما اینکه چرا همکاری نمی‌کنند جای سوال جدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار