بازدید میدانی استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد از مناطق زلزله زده سی سخت:
استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد طی بازدید میدانی از مناطق زلزله شهر سی سخت با حضور مسوولین استانی و شهرستانی دیدن کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 30 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی با حضور در مناطق زلزله‌ زده سی سخت ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی ساخت و سازها این مناطق،به صورت چهره به چهره با مردم زلزله زده دیدار و پای درد و دل آنها نشست.

احمد زاده در این بازدید میدانی تاکید به رفع موانع سد راه ساخت سازها کرد و گفت:برای آن تعداد خانواده هایی که به دلیل کمیسیون ماده 5 تا کنون موفق به دریافت پروانه ساختمانی و تسهیلات نشده اند در 15 روز آینده باید مشکل دریافت پروانه آنها رفع گردد.

وی گفت:دستگاه های اداری عضو کمیسیون ماده 5 روند کار را جلو ببرند و اگر مدیری از اقدامات دستگاه های نظارتی و بازرسی ترسیدند به من اطلاع بدهند تا مسوولیت کار را بپذیرم اما مشکل مردم زلزله زده حل گردد.

استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد خطاب به مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان گفت:مسوولیت نظارت ساخت و سازها،کندی و پیشرفت فیزیکی کار در مناطق زلزله زده به عهده بنیاد مسکن می باشد و اگر نظارت ها ضعیف باشد شاهد کندی روند کار خواهیم بود.

این مقام عالی دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویر احمد با تاکید به اینکه حضور مداوم در مناطق زلزله زده خواهد داشت، افزود:برای من فرقی نمیکند که چه کسی ناظر یا پیمانکار باشد،مهم پشرفت کار و حضور مداوم مسوولین مرتبط در مناطق زلزله زده جهت دقت و ساخت اصولی ساختمان ها می باشد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار