شهردار منطقه تاریخی فرهنگی(8) شیراز گفت: ساختمان‌هایی در مسیر عمران و آبادی اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) قرار دارد که در صورت نیاز به تخریب با انجام هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم، اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 30 September 2015
ابراهیم خداشناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرم مطهر احمدابن موسی(ع) به عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع) در کشور همواره مورد توجه زائران و گردشگران بوده و هست. این منطقه از شهرداری در طرح 57 هکتاری توسعه حرم مطهر، آماده همکاری است.

وی اضافه کرد: این منطقه از شهرداری شیراز به شکل مستمر با تولیت حرم مطهر، همکاری داشته و این همکاری و همراهی را افتخاری برای خود می‌داند. با اجرای طرح 57 هکتاری توسعه حرم، تحول چشمگیری در اطراف حرم شاهچراغ (ع) بوجود خواهد آمد که در نهایت موجب پدیدار شدن فضائی فرهنگی و مذهبی در خور شأن این امامزاده و سایر امام‌زادگان واجب التعظیم خواهد شد.

خداشناس بیان کرد: این شهرداری اقدامات خوبی را اطراف حرم مطهر انجام داده که هماهنگی جهت جمع‌آوری مراکز DIC، کف‌سازی، محوطه سازی و جداره سازی خیابان 9 دی و کوچه‌های اطراف و راه‌اندازی پارکینگ بین الحرمین و همچنین معرفی مکان ایستگاه برق جهت تقویت برق حرم مطهر و منطقه و هماهنگی در جهت اجرای شبکه فاضلاب بخشی از فعالیت‌های انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار