پلیس فارس بر ای نوروز تمهیدات ویژه دارد

فرمانده انتظامی استان فارس از تمهیدات ویژه پلیس فارس برای نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 15 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی در برگزاری رزمایش طرح انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۱ با اشاره به مراسم نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش فرمان مولا امام زمان (عج) است.

رئیس پلیس فارس با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی افزود: انسان عاقل برای سفر مبدا و مقصد را مشخص می‌کنند و مسیر را براساس عقل برنامه ریزی می‌کنند، گاهی مردم فقط مبدا و مقصد را درنظر می‌گیرند و به مسیر اهمیت نمی‌دهند و همین موضوع گاهی سبب ایجاد حوادثی می‌شود.

وی با اشاره به شعار «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است»، بیان کرد: این رزمایش به نیابت به تمام نیروهای خدمات رسان اینجا جمع شدیم تا طول مسیر و مقصد را برای مردم امن کنیم.

سردار حبیبی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در استان فارس داریم، اعلام کرد: بیش از ۲۰ پاسگاه و ۱۴ پایگاه جاده‌ای و ۲۰۰ گشت برنامه ریزی شده است، از امروز ۲۵ گشت نامحسوس جاده‌ای افزوده شده است، همچنین ۲۲ ایستگاه تقویت شده و ۲۶۹ واحد استقراری در سطح استان برنامه ریزی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز اتومبیل‌های را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است تا بتوان با گشت‌های نامحسوس از اتفاق حوادث جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار