ورزش همگانی در شیراز تعطیل شده است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی، سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری های لازم را خواهد داشت چرا که مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مفغول مانده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 25 September 2023

تابناک فارس به نقل از شما نیوز: سید کمال پاک فطرت در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار داشت: سازمان ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش از ظرفیت خوبی در حوزه ورزش حرفه ای برخوردار است و شهرداری هم به عنوان مدیریت شهری و به خاطر ارتباط مستقیمی که با مردم دارد در راستای ورزش همگانی می تواند گام های موثری در این عرصه بردارد.

وی اضافه کرد: همواره هم افزایی و همکاری بین ۲ یا چند مجموعه می تواند باعث افزایش بازدهی در آن عرصه شود و این مساله در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی هم مستثنی نیست.

او افزود: اداره ورزش و جوانان با ظرفیت خوبی که در هیات های ورزشی دارد، می تواند در بحث استعدادیابی فعالیت کند و اماکنی که از سوی شهرداری در اختیار ورزش و جوانان قرار می گیرد به هیات ها واگذار می شود و این امر موجب می شود تا سال های آینده ورزشکاران زیادی از شیراز در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی، سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری های لازم را خواهد داشت چرا که مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مفغول مانده است.

محمد علی چوبینی معاون فرهنگی شهرداری شیراز هم در این دیدار گفت: شهرداری به لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی بسر می برد و می تواند با تعامل با اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام های موثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار