شهردار بجنورد در آخرین تغییر و تحولات مدیریتی شهرداری مرکز استان، هفت ابلاغ انتصاب صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 30 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی؛ شهردار بجنورد در این انتصابات، شهرداران مناطق یک و دو، مدیر دفتر فنی و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل را مشخص کرد که در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد معارفه شدند.

بر این اساس، احمد سارونه به‌عنوان مدیر شهرداری منطقه یک، مجتبی گودرزی به‌عنوان سرپرست مدیریت منطقه دو با حفظ سمت معاون اجرایی منطقه دو، سعید کوهستانی به‌عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، مسعود ریحانی مدیر حمل و نقل و ترافیک، نفیسه اکبرزاده مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، حجت معجزه به‌عنوان معاون اجرایی شهرداری منطقه یک و مجید گریوانی به‌عنوان مسؤول بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بجنورد منصوب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه، از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر در برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی و تصویب لوایح و مصوبات شهرداری بجنورد تقدیر کرد.

جمشید عین‌بیگی در جمع معاونان و مدیران شهرداری، پاسخگویی در جایگاه مسؤولیت را با اهمیت توصیف کرد و گفت: خدمت‌رسانی از منظر اخلاق اسلامی و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم، شکر نعمتی است که خدا به خدمتگزاران داده است.

وی افزود: شورا‌های اسلامی شهر در عمل به وظایف بر همه فعالیت‌ها و عملکرد مدیران و مسؤولان نظارت داشته و برای تسهیل در رفع مشکلات مردم همراه مجموعه بوده است و خواهد بود.

سید محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد نیز تغییرات را لازمه ایجاد پویایی بیشتر در راستای اعتماد مردم به توانمندی بالای خانواده شهرداری در خدمت‌رسانی توصیف کرد و گفت: حیثیت ما در گرو کیفیت خدمات، حفظ وحدت و انسجام گروهی و بهبود فضای همکاری است تا به‌عنوان اعضای یک خانواده در راستای اجرای برنامه‌های کلان توسعه و اهداف خدماتی شورای اسلامی شهر حرکت کنیم.

در ادامه این جلسه، نامه‌های رسیده، گزارش هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافق‌های شهرداری بجنورد خوانده شد و پس از بحث و تبادل نظر، مواردی از جمله ارسال صورت‌جلسه مزایده راهبری استخر شهروند، استفاده از ظرفیت تامین مالی پروژه‌ها از محل اوراق مشارکت در سال ۱۴۰۳، آگهی مزایده راهبری بازار روز، آگهی مزایده واگذاری و بهره‌برداری از چهار دستگاه اتوبوس و رسیدگی به درخواست هیأت امنای یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست به نتیجه رسید.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار