رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ 13 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محبوب افراسیاب با اشاره به سفر یک روزه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه‌ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

وی اضافه کرد: معاونین رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسرا‌ها را رصد و پیگیری خواهند کرد.
رئیس کل دادگستری استان گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.
افراسیاب ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های فردا خواهد بود، ضمن اینکه دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامدارن با هدف بررسی و رفع مشکلات آن‌ها انجام خواهد شد.
مقام ارشد قضایی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونین در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار