کد خبر: ۱۱۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ 20 May 2024

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، متن کامل این پیام بدین شرح است:

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

                                               اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا

سید الشهدای خدمت؛ خادم محرومین و حامی مستضعفان؛ خادم الرضا، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ ریاست فقید جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد ثامن الائمه؛ حضرت امام رضا ( علیه السلام ) در ماموریت خدمت به میهن اسلامی به اتفاق برخی از خدمتگزاران بر اثر حادثه بالگرد به شهادت رسید.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران اسلامی که تا آخرین لحظات حیات گرانسنگ خود در کسوت خدمت به مردم و میهن اسلامی مجاهدت نمود؛ فرجام زندگی پربار خویش را با شهادت در راه خدا به سرانجام رساند و و روح آن بزرگوار و خادم ملت ایران به ملکوت اعلی پیوست.

حضرت آیت الله رئیسی ( رضوان الله تعالی علیه )، که همانند شهیدان دولت؛ رجایی و باهنر زبانزد و الگوی خدمتگزاران در خدمت به محرومان بود؛ در آخرین روزهای حیات خود در سفر استانی دیار علویان؛ مازندران، لحظات ماندگاری از این روحیه متعالی را برای همه خادمان و خدمتگزاران ملت به ودیعت گذاشت.

اینجانبان مصیبت جانسوز عروج ملکوتی و شهادت گونه رییس جمهور محبوب و خدوم و ‌مغتنم؛ حضرت آیت الله رییسی (ره) و همراهان ایشان؛ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیر عبدالهیان، وزیر جهادی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر حضرت ولیعصر ( عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم و رجاء واثق داریم که در سایه رهبری داهیانه فرمانده کل قوا؛ حضرت امام خامنه ای و تاسی از روحیه جهادی خادم ملت؛ کشور با همان عزم؛ اراده و شتاب به مسیر پرافتخار پیشرفت ادامه خواهد داد و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد. ان شاء الله تعالی

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه ساری

یوسف نوری / استاندار مازندران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار